
L'Exposizione Internaziunale di l'Accessori per Mobili di a Cina 2024 hà presentatu progressi all'avanguardia inBordatura in PVC, cù i principali pruduttori chì svelanu novi prudutti cuncipiti per a durabilità, l'estetica è a sustenibilità. Eccu i punti culminanti di l'eventu:
1. A marca X lancia a serie di bordature "Antimicrobiche è à prova di muffa"
Una di l'innuvazioni chì si sò distinte hè stata u debuttu di Brand X di a so bordatura in PVC antibatterica, cuncepita apposta per l'ambienti sanitari è educativi. Sta nova serie integra a tecnulugia di ioni d'argentu per inibisce a crescita batterica, rendendula ideale per ospedali, scole è applicazioni di mobili ad alta igiene.
2. Tendenze di e mostre: Finiture opache è superfici morbide à u toccu duminanu
I cuncettori è i pruduttori anu dimustratu una forte preferenza per i bordi opachi è testurizati, alluntanendu si da e finiture lucide tradiziunali. I bordi in PVC morbidi à u toccu anu attiratu l'attenzione per a so sensazione premium, in particulare in i mobili di lussu è in l'interni d'uffiziu. Parechji espositori anu ancu presentatu bordi stampati digitalmente cù effettu legnu è petra cù dettagli iperrealistici.
3. Forum di esperti: "Migliurà u valore di a tavola per mezu di tecniche di bordatura"
Una discussione chjave à u foru industriale di l'esposizione s'hè cuncentrata nantu à cumu a bordatura avanzata pò aumentà u valore percepitu è funzionale di i pannelli ingegnerizzati. I temi includenu:
- Tecnulugia laser senza cuciture per giunti invisibili.
- Soluzioni adesive ecologiche per un incollaggio senza formaldeide.
- Opzioni di spessore à bon pattu (0,45 mm - 3 mm) per diversi segmenti di u mercatu.
Perchè questu importa
L'esposizione hà cunfirmatu chì l'innuvazione inBordatura in PVCsi sposta versu funziunalità spezializate (per esempiu, antimicrobiche, resistenti à i raggi UV) è estetiche di alta gamma (per esempiu, finiture opache è tattili). Cù a crescita di a dumanda di suluzioni persunalizabili è sustenibili, i pruduttori chì investenu in R&S sò pronti à guidà u mercatu.

Data di publicazione: 08 di ghjugnu 2025